Support en ondersteuning

Op betaalde producten leveren wij primair online support. Indien nodig nemen wij contact met jou op, maar in de meeste gevallen lukt het prima via chat en mail.

Primair online support

Eerlijk is eerlijk, we krijgen best weleens de vraag waarom er niet een full-time telefonische helpdesk is.

Het antwoord is eigenlijk simpel: de meeste vragen over onze standaard producten zijn al een keer gesteld en dan is het veel sneller om dat stukje tekst met afbeeldingen te mailen.

Komen we er niet uit dan nemen we gewoon contact met je op.

Indienen support ticket

Naast de handleiding per product hebben we de meestgestelde vragen ook uitgewerkt per product. Controleer dus eerst of de vraag daar wordt beantwoord. Als dat niet zo is dan kun je via onderstaand formulier een support ticket aanmaken.

Support ticket

Formulier voor het indienen van een vraag of opmerking over een product.
  • Jouw gegevens

  • Over welke product gaat de vraag of opmerking
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.