Handtekening in e-mail
Als je onder een brief je naam zet, moet je natuurlijk ook zorgen voor een handtekening in een e-mail. Microsoft Outlook heeft een mogelijkheid om uw gegevens standaard onder een e-mail te zetten. Dit is de e-mail handtekening. Zet in de handtekening ook het adres van je website. Zo krijg je vanzelf extra bezoekers op je website.
Hoe stel je een handtekening in bij een e-mail?
- Open >> Microsoft Outlook
- Kies in het menu Extra >> Opties
- Selecteer het tabblad >> E-mailindeling
- Onderstaand scherm verschijnt:
- Druk op de knop >> Handtekeningen
- Druk op de knop >> Nieuw
- Geef een naam op voor de handtekening
- Als alles staat ingevoerd druk dan op >> OK
- Selecteer de juiste handtekening bij het soort bericht
- Druk vervolgens op >> OK en controleer of bij nieuwe berichten automatisch een handtekening wordt gezet.
Werkinstructie downloaden
Van deze Outlook tip is een werkinstructie in pdf-formaat beschikbaar.