Handtekening in e-mail

Als je onder een brief je naam zet, moet je natuurlijk ook zorgen voor een handtekening in een e-mail. Microsoft Outlook heeft een mogelijkheid om uw gegevens standaard onder een e-mail te zetten. Dit is de e-mail handtekening. Zet in de handtekening ook het adres van je website. Zo krijg je vanzelf extra bezoekers op je website.

e-mail handtekening

Hoe stel je een handtekening in bij een e-mail?

  1. Open >> Microsoft Outlook

  2. Kies in het menu Extra >> Opties

  3. Selecteer het tabblad >> E-mailindeling

  4. Onderstaand scherm verschijnt:

    e-mail handtekening

  5. Druk op de knop >> Handtekeningen

  6. Druk op de knop >> Nieuw

  7. Geef een naam op voor de handtekening

  8. Als alles staat ingevoerd druk dan op >> OK

  9. Selecteer de juiste handtekening bij het soort bericht

  10. Druk vervolgens op >> OK en controleer of bij nieuwe berichten automatisch een handtekening wordt gezet.

Werkinstructie downloaden

Van deze Outlook tip is een werkinstructie in pdf-formaat beschikbaar.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *